gallery/86ce3afc3229dc8b037290f6c0e6c4b2_646x216

KinderfestiVal 2019

Programma kinderfestival 20 t/m 22 augustus 2019                                                        Thema ; Safari

Lekker een paar dagen hutten bouwen, knutselen en spelen in de laatste vakantieweek ? Geef je op voor het safari- kinderfestival. Dit kan op www.dorpsverenigingslochteren.nl en kom maandagavond 19 augustus tussen 19-20 uur je aanmelding betalen in het Schienvat ; Hoofdweg 32 Schildwolde (i.v.m. werkzaamheden kunnen we niet terecht bij de Duurswoldhal)

Bij je aanmelding noteren we je gegevens en krijg je een bewijs van deelname (polsbandje). Neem alle dagen je hamer mee voorzien van naam. Ook vragen we hulp/vrijwilligers tijdens de festival dagen, op maandagavond kan je daarvoor inschrijven op een activiteit.

Dinsdag: 4 t/m 12 jaar (4 t/m 6 jaar alleen met begeleider 16+ erbij meedoen)
10.00 – 12.00 uur Opening & uitleg, hutten bouwen, knutselen.
13.30 - 16.00 uur Bouwen, knutselen, speurtocht door het dorp, en voor de kleinsten is er een luchtkussen.

Woensdag 4 t/m 12 jaar (4 t/m 6 jaar alleen met begeleider 16+ erbij meedoen)
10.00 - 12.00 uur  Bouwen + verven, paardrijden, filmpje kijken en knutselen
13.30 - 16.00 uur 4 t/m 12 jaar (4 t/m 6 jaar alleen met begeleider 16+ erbij)
Bij zwembad De Tobbe de hele middag. Deze middag gaan we spelletjes doen op het veld en daarna is er een mogelijkheid om vrij te zwemmen in het zwembad voor kinderen met een diploma. We starten en eindigen deze middag bij De Tobbe, daarna gaan we niet terug om te bouwen. De kinderen die een abonnement hebben, graag meenemen de rest van de kinderen krijgen een badenkaart. Er is een badjuf aanwezig.

Donderdag 4 t/m 12 jaar (4 t/m 6 jaar alleen met begeleider 16+ erbij meedoen)
Doorlopend programma van 10.00 -  max. 15.00 uur inclusief barbecue
Hele dag ; Bouwen en verven, schminken en knutselen. 13:00 optreden goochelaar. Bedenk een leuke act want om 14.30 uur start de jury met de beoordeling van de bouwwerken + prijsuitreiking. Ouders zijn deze middag van harte welkom om te komen kijken en meedoen.

Onze afspraken zijn:

-Er is tijdens alle activiteiten EHBO aanwezig.
-De kinderen krijgen elk dagdeel 1x drinken en een tussendoortje.
-Op dinsdagmiddag en woensdagmiddag tussen 12.00 - 13.30 uur gaan alle kinderen van het speelterrein af om (thuis) te gaan eten.
-De organisatie is niet verantwoordelijk voor de veiligheid buiten het terrein of buiten de speeltijden.
-De organisatie heeft het recht bij herhaaldelijk onbehoorlijk gedag een kind naar huis te sturen.
-1 begeleider van kinderen tussen 4 t/m 6 jaar doet gratis mee met alle activiteiten.

-Bij de activiteiten worden foto's gemaakt deze worden op sociale media pagina's van de Dorpsvereniging Slochteren geplaatst

De kosten zijn 15 euro voor 3 dagen, 5 euro per dag, 2,50 per los dagdeel en leden van de dorpsvereniging krijgen bij opgave maandagavond een korting.

De organisatie :  Dorpsvereniging Slochteren & Jong Goud Slochteren

(Robert v/d Veen, Marcel Martena, Roel Buitenkamp, Derkjan Bijsma, Claudia de Vries, Manon Hoffman, Karin Moedt,  Harjo en Anita Nijboer)

Aanmelden kinderfestival

postcode