Optreden Kindercircus Santelli in Slochteren

Na het  succes van vorig jaar organiseert Dorpsvereniging Slochteren wederom een leuke middag voor kinderen van basisscholen in de gemeente Slochteren. Op woensdag 25 OKTOBER in de Herfstvakantie verzorgt kindercircus Santelli in de Duurswoldhal te Slochteren een spectaculaire optreden met vele adembenemende stunts!

Jeugdige stuntmannen  en - vrouwen bestaande uit 15 jongeren tussen de 13 en 19 jaar nemen ons mee op  reis door de filmgeschiedenis met als titel “ At the Movies”.

Daarna brengt  de jonge talentengroep van Santelli hun nieuwe programma “Pluk van de Petteflat” ten tonele.  Alle bekende personages uit het boek komen  tot leven zoals Zaza de kakkerlak en mevrouw Helderder terwijl Pluk Aagje overtuigt met zijn stoere handstanden om met hem te gaan spelen. Al met al wordt het één groot feest!

Dit gedeelte wordt gespeeld door eveneens 15 kinderen in de leeftijd van 9 tot 12 jaar.

Beide groepen trainen wekelijks ca. 4 tot 10 uren onder intensieve begeleiding van deskundige trainers. Elk jaar maken ze een nieuw programma ! We gaan er vanuit dat ook dit jaar weer een succes wordt en velen naar dit optreden komen kijken!

De voorstelling begint om 14.30 uur terwijl de zaal open is vanaf 14.15 uur.  Entree  € 3,- p.p. Om deze middag te kunnen organiseren is een bijdrage van het Leefbaarheidsfonds van de gemeente Slochteren ontvangen. Waarvoor hartelijke dank !